لوگو

انواع کارد میوه خوری زنجان

انواع کارد میوه خوری  که در زنجان تولید می شود

یکی از مهمترین تجهیزات خانه و آشپزخانه، کارد میوه خوری است که وجود آن برای پذیرایی از مهمانان شما در مراسم‌های مختلف اهمیت و ضرورت دارد. از این ابزار به منظور برش دهی به پوست میوه‌ها و جدا کردن پوسته از میوه اصلی استفاده می‌کنند. کاردهای میوه خوری، با ابعاد و اندازه‌های کوچک ساخته می‌شوند تا بتوانید به راحتی آن‌ها را در دست بگیرید و یا به سادگی آن‌ها را در یک پیش دستی و یا بشقاب جای دهید.

 

در حال حاضر تولید کنندگان انواع مختلفی از کاردهای میوه خوری را طراحی و تولید نموده و روانه بازار مصرف می‌کنند. به همین دلیل در هنگام خرید این محصولات با تنوع بسیار بالایی مواجه خواهید شد. در سال‌های گذشته این محصولات با استفاده از دسته‌هایی از جنس پلاستیک ساخته می‌شدند.

چرا باید کارد میوه خوری بخریم

وجود چاقو و کارد در آشپزخانه از ملزومات است که ضرورت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و کارد میوه خوری نیز یکی از آنهاست. شما شاید بتوانید با کارد آشپزخانه نیز همان میوه‌‌ها و سبزیجات را خرد کنید که چاقوی سایز کوچک‌‌تر و یا کارد میوه خوری انجام می‌‌دهد اما هر وسیله‌‌ای اگر از هر لحاظ متناسب با سایز کاری خود باشد هم عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت و هم در برخی موارد می‌‌توانیم با ظرافت کاری آن را انجام دهیم.

 

در حالی که امروزه شاهد انواع کارد میوه خوری در بازار با دسته‌هایی از جنس‌های مختلف و تیغه‌های گوناگون هستیم که طول عمر، مقاومت و دوام قابل توجهی هم دارند. به ویژه کارد میوه خوری زنجان که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص زبانزد و معروف شده است. در این مقاله برخی از انواع کارد میوه خوری زنجان را معرفی خواهیم کرد که می توانید از طریق نایف مارکتز آنها را با بهترین متریال و کیفیت سفارش دهید.

افراد آشپز و ماهر که با چاقوهای برنده‌ای مانند چاقوی سرآشپز کار می‌کنند می‌توانند به راحتی و به سرعت پوست انواع مواد غذایی را جدا کنند اما برای افراد عادی که علاقه به خوردن میوه و مرکبات دارند استفاده از چاقوهای بزرگ و تیز یک چالش مهم و نگران کننده است؛ به همین دلیل کارد و چنگال میوه خوری ساخته شده تا شما بتوانید در کمال آرامش و خیال راحت از آن استفاده کنید.

انواع کارد میوه خوری زنجان

کاردهای میوه خوری زنجان را می‌توان از نظر جنس دسته به کار رفته در فرایند ساخت و یا بر اساس نوع تیغه آن‌ها دسته بندی کرد. در ادامه به معرفی برخی از این نمونه‌ها خواهیم پرداخت.

انواع کارد میوه خوری زنجان بر اساس جنس دسته

کاردهای میوه خوری با دسته استیل

جنس دسته این نوع کاردها و همچنین لبه برنده آن‌ها از جنس فلز استیل ضد زنگ انتخاب شده و می‌توان آن را رسمی‌ترین نوع کاردهای میوه خوری به شمار آورد. در بیشتر موارد شما می‌توانید بر روی دسته این محصولات نقش و نگارهایی را نیز مشاهده کنید که به زیباتر شدن کارد مورد نظر کمک رسانده و آن را از سادگی بیش از حد خارج نموده‌اند.

این محصولات به دلیل جذابیت بسیار بالا طرفداران و محبوبیت فراوانی هم دارند. کاردهای میوه خوری با دسته از جنس استیل، از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر در مواقعی که آن را در دست می‌گیرید احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

در فرایند تولید کاردهای استیل از جنس استیل نگیر ۳۰۴ استفاده می‌کنند که بالاترین درجه آلیاژ را دارد. تیغه‌های فولادی این محصولات بسیار تیز و مناسب بوده و کارایی مورد نظر شما را هم دارند. از سوی دیگر این نوع از محصولات آشپزخانه با روکش‌های بسیار با کیفیتی به وجود آمده‌اند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های کارد میوه خوری استیل رنگ‌های بسیار متنوع آن است. به نحوی که شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز و مصارف شخصی و با توجه به سلیقه خود، این محصولات را در تنوعی از رنگ‌های سیلور، هفت رنگ و یا رز گلد انتخاب کرده و به خرید آن‌ها دست بزنید.

حتی این امکان وجود دارد که شما انواع کارد میوه خوری استیل زنجان را با رنگ‌های طلایی و آبکاری شده در بازار مشاهده کنید. این محصولات در حال حاضر در انواع ساده و یا سه بعدی نیز تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

کاردهای میوه خوری سرامیکی زنجان

کارد میوه خوری دسته سرامیکی زنجان یکی از گزینه‌های بسیار پرفروش و پرطرفدار است. این محصولات در بیشتر موارد در مجالس رسمی مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل جذابیت بسیار بالا و همه پسند بودن مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند.

این نوع کاردها از نظر ویژگی‌های ظاهری چندان تفاوتی با کاردهای با دسته استیل ندارند. در واقع تنها اختلاف این محصولات با کاردهای میوه خوری دسته استیل نوع جنس دسته است.

کاردهای میوه خوری چوبی زنجان

همان‌طور که می‌دانید ایرانیان از گذشته‌های دور تاکنون به استفاده از محصولات ساخته شده از جنس چوب تمایل و علاقه خاصی داشته‌اند. به همین دلیل تولید کنندگان در عصر و شرایط امروز جامعه هم بسیاری از محصولات خود را با استفاده از چوب طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند.

از جمله این محصولات می‌توان به کارد میوه خوری اشاره کرد. این محصولات با دسته‌هایی از جنس چوب ساخته شده و شما می‌توانید آن‌ها را در مهمانی‌های رسمی خود به صورت کاملا لوکس و تجملی مورد استفاده قرار دهید.

این کاردها از یک تیغه فولادی و یا استیل به وجود آمده و ویژگی‌های ظاهری قابل توجه و شکل خاصی هم دارند. به همین دليل بسیاری از افرادی که به چیدمان و نوع دکوراسیون منزل و ظروف خود اهمیت می‌دهند به خرید این نوع کارد میوه خوری نیز گرایش دارند. چرا که می‌توانند این محصول را با دیگر لوازم و اکسسوری‌های منزل خود ست و هماهنگ کنند .

کاردهای میوه خوری پلاستیکی زنجان

این نوع از کاردها با استفاده از دسته‌هایی از جنس پلاستیک فشرده و یا مواد بازیافتی به وجود می‌آیند و موارد مصرف و طیف گسترده‌ای هم دارند. در حالت معمول تولیدکنندگان دسته‌های این کاردها را با طرح و رنگ‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند.

بنابراین افرادی که تمایل به خرید کارد میوه خوری پلاستیکی دارند انواع و اقسام مختلفی از این محصولات را در بازارها مشاهده خواهند کرد. پس می‌توانند بر اساس سلیقه شخصی و نوع مصارفی که در نظر دارند طرح و رنگ و شکل مناسب این کاردها را انتخاب کرده و به خرید آن دست بزنند.

با این حال، کاردهای میوه خوری با دسته‌های پلاستیکی، دوام کمی داشته و یا به راحتی خواهند شکست. این امکان وجود دارد که دسته این کاردها به طور کامل از جای خود کنده و یا خارج شود. چرا که در بسیاری از موارد دسته این محصولات را با استفاده از چسب به تیغه کارد اتصال می‌دهند.

انواع کارد میوه خوری زنجان بر اساس نوع تیغه

کاردهای میوه خوری زنجان را می‌توان بر اساس نوع تیغه به کار رفته در فرایند تولید آن‌ها نیز دسته بندی کرده و در انواع ساده، اره‌ای و لیزری جای داد. در ادامه به معرفی این نوع محصولات خواهیم پرداخت.

کاردهای میوه خوری با تیغه ساده

این محصولات با استفاده از لبه‌های کاملاً صاف به وجود آمده‌ و بسیار تیز و برنده هستند  و اغلب محصولات زنجان به این صورت تولید می شود. بسیاری از افراد این نوع کاردها را به دلیل راحتی استفاده و یا فرآیند تیز کردن بسیار ساده آن‌ها انتخاب و خریداری می‌کنند. چرا که می‌توانند به راحتی آن‌ها را با استفاده از یک چاقو تیز کن، تیز کرده و دوباره مورد استفاده قرار دهند.

کاردهای میوه خوری با تیغه اره‌ای

این نوع کاردها همان‌طور که از نامشان نیز مشخص شده با تیغه‌ای اره‌ای شکل به وجود می‌آیند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات عدم نیاز به تیز کردن است. کاردهای میوه خوری با تیغه‌های اره‌ای شباهت بسیار بالایی به یک اره دارند و نامگذاری آن‌ها به کارد اره‌ای هم به همین دلیل صورت گرفته است. امروزه خیلی به ندرت از این گونه کاردها تولید می شود.

سعی شرکت ما (www.knifemarkets.com) بر این است که بهترین و با کیفیت ترین کارد میوه خوری تولید شده در زنجان را بدست شما مشتریان عزیز برساند.

 

gmail (2)
whatsapp (1)
17041734501530272912
instagram (1)
gmail (2)
whatsapp (1)
telegram (1)
17041734501530272912
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *